Nr konta bankowego Rady Rodziców: 41 9202 0003 0000 0677 2000 0010

Darowiznę na rzecz Rady Rodziców (60 zł — jeżeli uczniem naszej szkoły jest jedno dziecko z rodziny, 50 zł — jeżeli do naszej szkoły uczęszcza więcej dzieci z jednej rodziny) można wpłacać w sekretariacie szkoły lub na powyższe konto.


Dyżury pedagoga, pedagoga specjalnego i psychologa szkolnego:

Pedagog Katarzyna Jodełka pełni dyżur (gabinet pedagoga I piętro):

Pedagog Magdalena Szczepaniak pełni dyżur (gabinet pedagoga specjalnego przy bibliotece):

  • poniedziałek: 7.40-9.40, 10.25-13.25
  • wtorek: 7.40 – 8.35, 11.20-12.20
  • środa: 7.40-9.40, 10.25-11.25
  • piątek: 7.40-8.30, 9.30-10.30, 11.30-12.30

Psycholog Malwina Golian pełni dyżur (gabinet pedagoga I piętro):

  • poniedziałek 12.30-13.15 (6 godzina lekcyjna)
  • wtorek 8.45-9.30 oraz 10.35-12.20 (2, 4 i 5 godzina lekcyjna)
  • środa 9.40-12.20 oraz 13.30-14.15 (3, 4, 5 i 7 godzina lekcyjna)
  • czwartek 8.40-9.30  oraz 13.30-14.15 (2 i 7 godzina lekcyjna)
  • piątek 7.55-8.40 oraz 13.30-14.15 (1 i 7 godzina lekcyjna)

Ważne telefony: 

  • 116 111 Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży
  • 801 199 990 Ogólnopolski Antynarkotykowy Telefon Zaufania

www.narkomania.org.pl

  • 801-888-448, 22-692-82-26 Telefon zaufania HIV/AIDS

www.aids.gov.pl

  • 800-120-002 Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia”

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • 800 120 148 Telefon zaufania Komendy Stołecznej Policji „Zatrzymaj Przemoc”
  • (022) 628 96 27 Telefon zaufania dla osób uzależnionych od jedzenia (anoreksja, bulimia, nadwaga) czynny we wtorki w godz. 20.00-21.30
    anoreksja.org.pl
  • (022) 484 88 01 Antydepresyjny telefon Fundacji Itaka
    czynny w poniedziałki i czwartki w godz. 17.00 -20

www.leczdepresje.pl

  • (025) 798 21 19, (025) 798 48 56 Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Łukowie
  • (025) 798 98 51 Sąd Rejonowy w Łukowie Wydział Rodzinny i Nieletnich:
  • (025) 798 03 32 Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
  • (025) 798 78 76 Specjalistyczny Ośrodek Poradnictwa Rodzinnego i Interwencji Kryzysowej w Łukowie, ul. Wojska Polskiego 61

psycholog: poniedziałek 8.00 – 16.00;
radca prawny 13.00 – 16.00(025)

  • (025) 798 09 30 Punkt konsultacyjny w Łukowie dla ofiar przemocy w rodzinie - Oś. Chącińskiego 17
     prawnik – wtorki, konsultacje indywidualne – czwartki,
     grupa wsparcia – środy w godz. 15.30 – 18.30;
  • (025) 798-48-80 Telefon zaufania dla osób z problemem alkoholowym
  • (025) 798-66-66 Telefon zaufania pomocy psychologicznej

Pedagog szkolny KATARZYNA JODEŁKA


 

Pedagog specjalny MAGDALENA SZCZEPANIAK

Godziny pracy (gabinet pedagoga specjalnego przy bibliotece):

  • Poniedziałek     7.40-9.40, 10.25-13.25
  • Wtorek             7.40 – 8.35, 11.20-12.20
  • Środa             7.40-9.40, 10.25-11.25      
  • Piątek              7.40-8.30, 9.30-10.30, 11.30-12.30

  • Do zadań pedagoga specjalnego należy:

    - wsparcie nauczycieli i wychowawców w pracy dydaktyczno-wychowawczej w kontekście doboru metod form pracy, określaniu potrzeb uczniów oraz ich mocnych stron

    - współpraca z zespołem nauczycieli w celu opracowania dokumentacji dla uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego

    - zapewnienie opieki i pomocy uczniom o specjalnych potrzebach edukacyjnych

    - współpraca z psychologiem i pedagogiem szkolnym, specjalistami wspierającymi proces edukacyjno-wychowawczy

    - współpraca z rodzicami uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych,

    - wspieranie rodziców poprzez:

    • kształtowanie prawidłowej postawy rodzicielskiej wobec własnego dziecka,
    • informowanie na bieżąco o pracy ucznia na zajęciach, udzielanie instruktaży dotyczących odrabiania przez dziecko pracy domowej,
    • udzielanie porad związanych z koniecznością skorzystania z dodatkowej pomocy innych specjalistów czy instytucji społecznych.

    - prowadzenie zajęć o charakterze terapeutycznym

    - prowadzenie zajęć rewalidacyjnych


Psycholog szkolny MALWINA GOLIAN

GODZINY PRACY PSYCHOLOGA (gabinet pedagoga I piętro):

  • poniedziałek     12.30-13.15 (6 godzina lekcyjna)
  • wtorek     8.45-9.30 oraz 10.35-12.20 (2, 4 i 5 godzina lekcyjna)
  • środa       9.40-12.20 oraz 13.30-14.15 (3, 4, 5 i 7 godzina lekcyjna)
  • czwartek 8.40-9.30  oraz 13.30-14.15 (2 i 7 godzina lekcyjna)
  • piątek      7.55-8.40 oraz 13.30-14.15 (1 i 7 godzina lekcyjna)

Drogi Uczniu, jeśli:

  • Czujesz się samotny w swojej klasie.
  • Masz jakiś problem i nie wiesz, jak go rozwiązać.
  • W twoim otoczeniu zaistniały sytuacje, które Cię niepokoją.
  • Nie wiesz, jak poradzić sobie ze stresem, emocjami.
  • Chcesz podzielić się swoimi sukcesami, wrażeniami.
  • Po prostu chcesz porozmawiać z kimś zaufanym…

ZAPRASZAM DO KONTAKTU Z PSYCHOLOGIEM

Na rozmowę możesz umówić się przy użyciu dziennika elektronicznego, możesz to zgłosić wychowawcy, lub przyjść bezpośrednio do mnie.

   Rodzic może oczekiwać od psychologa:

  • Pomocy w rozpoznawaniu możliwości i zdolności dziecka.
  • Wsparcia w procesie wychowawczym.
  • Propozycji wspólnych działań w celu rozwiązania problemów dziecka.
  • Życzliwości, zrozumienia i dyskrecji.

Nauczyciel może oczekiwać od psychologa:

  • Służenia radą w trakcie planowania procesu wychowawczego.
  • Pomocy w indywidualizowaniu pracy z uczniami o specjalnych potrzebach.
  • Pomocy w rozwiązywaniu dylematów wychowawczych.
  • Analizy specyficznych trudności i mechanizmów psychologicznych uczniów oraz wskazówek do dalszej pracy.

 


   

 Sylwia Żelazowska

DYREKTOR, matematyka, informatyka

Jadwiga Osińska

WICEDYREKTOR, internat

Jagoda Abramek 

chemia, biologia, doradztwo zawodowe

Karolina Alikowska

język rosyjski, biologia

ks. Łukasz Bąk

religia

Małgorzata Bernat 

język niemiecki

Agnieszka Duran przedmioty zawodowe
Elżbieta Facon przedmioty zawodowe, internat

Justyna Gajowy

matematyka, fizyka, informatyka, chemia

Malwina Golian

psycholog

Agnieszka Goławska 

przedmioty zawodowe, internat

Katarzyna Jodełka 

pedagog, język polski

Kuba Kardas

matematyka, informatyka

Teresa Kwiatkowska 

matematyka, informatyka

Agnieszka Madoń-Baran 

przedmioty zawodowe, internat, biblioteka

Marta Nowakowska-Kozak

przedmioty zawodowe

Patryk Nowicki 

wych. fizyczne, edukacja dla bezpieczeństwa, internat

Karol Ochnik

wych. fizyczne, internat

Marta Orzyłowska 

wych. fizyczne, internat

Jolanta Rainko

przedmioty zawodowe

Mariusz Sawicki

przedmioty zawodowe

Magdalena Szczepaniak

pedagog specjalny

Elżbieta Turska 

jęz. angielski

Emil Tyzak 

jęz. angielski

Barbara Walo 

jęz. polski

Paweł Warpas 

historia, WOS, HIT, edukacja obywatelska

Andrzej Wiśniewski 

geografia

Justyna Wolska 

biznes i zarządzanie, wychowawca w internacie

Beata Wrzosek

biblioteka, internat

Katarzyna Zgorzałek

język polski

01 DODATKOWE  DNI WOLNE OD ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH w Zespole Szkół im. Gen. Franciszka Kamińskiego w Adamowie w roku szkolnym 2025/26

13 października 2025 r.
31 października 2025 r.
10 listopada 2025 r.
2 i 5 stycznia 2026 r.
4, 5, 6 maja 2026 r.
5 czerwca 2026 r.

.

02 KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO 2025/2026

  1. Rozpoczęcie zajęć dydaktyczno-wychowawczych 1 września 2025 r.

  2. Zimowa przerwa świąteczna                    22 - 31 grudnia 2025 r.

  3. Zakończenie semestru w LO, T, BSI, LOdD 16 stycznia 2026 r.

  4. Ferie zimowe                                          16 lutego - 1 marca 2026 r.

  5. Wiosenna przerwa świąteczna                  2 – 7 kwietnia 2026 r.

  6. Zakończenie zajęć w IV klasie LO              24 kwietnia 2026 r.

  7. Egzamin maturalny                                  zgodnie z harmonogramem CKE  (część pisemna 4-21 maja 2026; część ustna 8-30 maja 2026 r.)

  8. Egzamin zawodowy                                 zgodnie z harmonogramem CKE (8-22 stycznia 2026; 1 – 22 czerwca 2026 r.)
  9. Zakończenie roku szkolnego                     26 czerwca 2026 r.

  10. Ferie letnie                                             27 czerwca - 31 sierpnia 2026

Harmonogram zebrań rodzicielskich w Zespole Szkół im. Gen. Franciszka Kamińskiego w Adamowie w roku szkolnym 2025/2026

  • 03 lub 04 września 2025 roku (środa/czwartek) godz. 1600 - zebrania z Rodzicami we wszystkich klasach (wybór Rad Oddziałowych Rodziców, zapoznanie z procedurami egzaminu  maturalnego/zawodowego, zapoznanie ze zmianami w statucie, nauka religii, edukacja zdrowotna)

  • 26 stycznia 2026 roku (poniedziałek) godz. 1600 - (podsumowanie pracy w I półroczu)
  • 18 maja 2026 roku (poniedziałek) godz. 1600 - (poinformowanie rodziców o zagrożeniach oceną niedostateczną i z okazji Dnia Matki)

Porządek zebrań z rodzicami:

  1. Ogólnoszkolne spotkanie.
  2. Spotkania w klasach z wychowawcami.
  3. Indywidualne konsultacje rodziców z nauczycielami.

Dzień Otwarty dla rodziców

Indywidualne konsultacje rodziców z nauczycielami:

  • 20 października 2025 roku  - godz. 15:30 – 16:30
  • 18 grudnia 2025 roku - godz. 15:30 – 16:30
  • 16 marca 2026 roku  -  godz. 15:30 – 16:30
  • 08 czerwca 2026 roku  - godz. 15:30 – 16:30

Rok szkolny 2025/26

Lp. 

Rodzaj uroczystości 

Termin 

1. 

Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2025/2026 

01 IX 2025  poniedziałek 

2. 

Dzień Patrona Szkoły i ślubowanie klas pierwszych 

07 X 2025 wtorek 

3. 

Dzień Edukacji Narodowej 

15 X 2025 środa  

4.

Narodowe Święto Niepodległości 

12 XI 2025 środa 

 5.

Śpiewanie kolęd 

17 i 18 XII 2025 środa i czwartek 

6. 

Ogólnoszkolne spotkanie opłatkowe 

16 XII 2025 wtorek 

 7.

Studniówka 

31 I 2026 

 8.

Turniej o „Muchę Dyrektora” 

luty/marzec 2026  

 9.

Dzień Otwarty Szkoły 

kwiecień 2026 

 10.

Rekolekcje Wielkopostne 

23 i 24 marca 2026  

 11.

Pielgrzymka Maturzystów do Częstochowy 

..... marca 2026 

 12.

Pożegnanie klas IV LO im. BCh 

24.04.2026  piątek 

 13.

Rocznica uchwalenia Konstytucji 3 Maja (prezentacja w formie online) 

30.04.2026 czwartek 

 14.

Dzień Matki 

18.05.2026 poniedziałek 

15. 

Uroczyste zakończenie roku 2025/2026 

26.06.2026 piątek 

Inspektor ochrony danych

Anna Grom
tel. 607 889 991
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Back to top